Naprawa zawieszenia
Specyfikacja wymienianych w trakcie napraw części zamiennych: sprężyny i amortyzatory, drążki stabilizatora, gumy stabilizatora, poduszki stabilizatora, sworznie i tuleje wahaczy, wahacze, piasty koła, łożyska koła, drążki kierownicze, końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora, regenerujemy przekładnie układu kierowniczego.
Zawieszenie pojazdu jest tym podzespołem, który powoduje, że niedociągnięcia techniczne naszych dróg nie przenoszą się w całości na nadwozie pojazdu i użytkowników. Od jego sprawności uzależnione jest przede wszystkim bezpieczne i wygodne podróżowanie, dobra sterowność auta, dobry kontakt kół z nawierzchnią, oraz żywotność nadwozia. Na dobrą trwałość zawieszenia mają zdecydowany wpływ warunki jazdy, jak często się zdarza, że zawadzimy o przeszkodę, krawężnik, dziurę w drodze, natomiast najbardziej niszczące są kolizje drogowe.
W czasie rozmów z Klientami spotykamy się z dwoma stanowiskami co do sposobu jazdy po bardzo złych drogach, zarówno szybko jak i wolno. Który sposób lepszy, wolna jazda to może mocniejsze kołysanie, ale słabsze uderzenia w zawieszenie i niższa szkodliwość.
Naprawa zawieszenie Toyota Warszawa
W naszej codziennej praktyce serwisowej napotykamy na liczne przypadki odkładania przez Klientów niezbędnych napraw zawieszenia, co może spowodować jeszcze większe problemy, gdyż praktycznie nawet mały uszkodzony element będący składnikiem większego podzespołu, może doprowadzić do uszkodzenia całości i znacznie kosztowniejszych napraw.
Możecie się Państwo spotkać z wieloma rodzajami napraw zawieszenia wśród których są takie które wymagają nastawienia geometrii. W naszym serwisie posługujemy się podnośnikiem wyposażonym w funkcję skomputeryzowanego wyszukiwania odpowiednich danych kątowych określonych przez producenta dla poszczególnych modeli Toyoty.
W codziennej praktyce napotykamy na liczne pytania Klientów o koszty napraw zawieszenia wymagających nastawienia geometrii, kalkulujemy w odpowiedzi cenę łączną. W czasie rozmowy dowiadujemy się następnie, że w innych warsztatach podają cenę bez geometrii, aby była bardziej zachęcająca, natomiast usługa będzie wtedy wykonana bardzo nieprawidłowo i Klient nie powinien jej wykonać w tym warsztacie.
Wskazane jest aby co najmniej raz na rok lub co 15 000 km wykonać przegląd auta i usunąć bieżące usterki zawieszenia.
W sytuacji gdy niespodziewany defekt zawieszenia będzie wymagał natychmiastowej pomocy serwisowej, zapraszamy w każdym momencie.